Menu
Your Cart
This is the Header Notice module, use it for promotional or other important messages.

Garantia si post garantia produselor

 

Garantia si post garantia  produselor

Pentru personae fizice, conditiile de garantie sunt reglementate de  OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare.

Durata perioadei de garantie este de 2 ani de la data inscrisa in documentul de achizitie.

Solutionarea cazurilor de garantie pentru produsele sunt achizitionate ONLINE sau de la sediul Omicron Service se solutioneaza la sediul Omicron Service SRL. in Str. Turda nr. 125, bl. 3, ap. 1 sector 1, Bucuresti in termen de 15 zile calaendaristice, prin urmatoarele modalitati si in ordinea prezentata mai jos:

        1. Reparare- aducerea la conformitate a produsului defect

        2. Inlocuire produs defect

        3. Stornare factura produs defect si returnare contravaloare produs.

Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre Omicron Service SRL.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (model si numar de serie ), impreuna cu accesoriile aferente si dovada de achizitie. In cazul in care produsele ajung incomplete sau fara dovada de achizitie, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia si pe cheltuiala acestuia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care:

1.      prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, urme de lichid in intreriorul produsului,  componente mecanice, piese electrice si electronice, carbonizate, corodate sau sparte.

2.      au etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.

3.      sunt utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.

4.       s-au efectuat setari si instalari incorecte.

5.       prezinta virusari, rescrieri gresite de BIOS sau BIOS parolat

6.      in timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate

Alte informatii

1.      Va recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

2.      In cazul in care produsul trimis in garantie este functional si solicitarea nu este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse.

3.      Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document separat (nota de intrare/iesire). Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

4.      Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul de diagnosticare si evaluare cost reparatie fiind de maxim 60 zile de la data intrarii in service.

5.      Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 90 de zile de la notificarea clientului referitoare la costurile reparatiei, vor fi declarate abandonate si se vor predata centrelor de colectare, iar produsele reparate neridicate in termen de 9 luni de la notificare, vor fi declarate abandonate si se vor folosi ca piese de schimb sau comercializate pentru recuperarea costurilor de reparatie.

 

We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.