Garantia si post garantia
produselor
Pentru personae fizice, conditiile
de garantie sunt reglementate de OUG 140/2021 cu modificarile ulterioare.
Durata perioadei de garantie este
de 2 ani de la data inscrisa in documentul de achizitie.
Solutionarea cazurilor de garantie pentru
produsele sunt achizitionate ONLINE sau de la sediul Omicron Service se
solutioneaza la sediul Omicron Service SRL. in Str. Turda nr. 125, bl. 3, ap. 1
sector 1, Bucuresti in termen de 15 zile calaendaristice, prin urmatoarele
modalitati si in ordinea prezentata mai jos:
1. Reparare- aducerea la conformitate a produsului defect
2. Inlocuire produs defect
3. Stornare factura produs defect si returnare contravaloare
produs.
Plata transportului pentru
produsele trimise in vederea solutionarii garantiei este suportata de catre
Omicron Service SRL.
La solicitarea garantiei este
necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte
(model si numar de serie ), impreuna cu accesoriile aferente si dovada de
achizitie. In cazul in care produsele ajung incomplete sau fara dovada de
achizitie, vor fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona
garantia si pe cheltuiala acestuia.
Nu fac obiectul garantiei
produsele care:
1. prezinta
defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, urme de lichid in
intreriorul produsului, componente
mecanice, piese electrice si electronice, carbonizate, corodate sau sparte.
2. au etichete
sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.
3. sunt
utilizate in conditii neadecvate - tensiuni de alimentare
necorespunzatoare, manipulare incorecta, supunerea la variatii mari de
temperatura si presiune, socuri mecanice, utilizarea produselor in conditii de
umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat
etc.
4. s-au
efectuat setari si instalari incorecte.
5. prezinta virusari, rescrieri gresite de
BIOS sau BIOS parolat
6. in
timpul instalarii s-au folosit incorect programele sau au fost utilizate
alte drivere ori programe decat cele originale precum si instalarea sau punerea
in functiune a produselor de catre persoane neautorizate
Alte informatii
1. Va
recomandam realizarea de back-up periodic deoarece programele si
informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor
de service.
2. In
cazul in care produsul trimis in garantie este functional si solicitarea nu
este justificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru
produse.
3. Operatiunile
de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe un document
separat (nota de intrare/iesire). Perioada de garantie se prelungeste cu
intervalul in care produsele s-au aflat in service.
4. Produsele
iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si
conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15
zile de solutionare, termenul de diagnosticare si evaluare cost reparatie fiind
de maxim 60 zile de la data intrarii in service.
5. Produsele
neridicate de la unitatea de service in termen de 90 de zile de la notificarea
clientului referitoare la costurile reparatiei, vor fi declarate abandonate si se
vor predata centrelor de colectare, iar produsele reparate neridicate in termen
de 9 luni de la notificare, vor fi declarate abandonate si se vor folosi ca
piese de schimb sau comercializate pentru recuperarea costurilor de reparatie.