Menu
Your Cart
This is the Header Notice module, use it for promotional or other important messages.

Termeni si conditii

Termeni si conditii

Termenii si conditiile cuprind si se iau in considerare impreuna cu urmaroarele subgrupe:

1.       Protectia si prelucrarea datelor cu character personal

2.        Politica livrare https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=10

3.       Politica de anulare comanda  https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=9

4.       Polita de returnare   https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=8

5.       Modalitati plata:    https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=1

6.       Garantia si postgarantia produselor  https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=12

Omicron Service S.R.L. este o societate romaneasca, cu capital 100% romanesc, cu sediul in Bucuresti, Str. Turda, nr. 125, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 10206/ 2000, avand codul unic de inregistrare RO13510222.

Accesul la site

Persoana care acceseaza www.omicronservice.ro se supune Termenilor si conditiilor si implica acceptarea acestor termeni si conditii, reprezentand o intelegere intre parti. Incalcarea Termenilor si conditiilor reprezinta o infractiune. Omicron Service SRL isi rezerva dreptul de a cere despagubiri sub forma legala celor care au incalcat aceste reguli.

Informatiile oferite pe acest site sunt gratuite. Toti utilizatorii Internetului au acces la acestea.

Protectia si prelucrarea  datelor cu caracter personal

1.        Omicron Service  colecteaza date cu caracter personal pe pagina omicronservice.ro, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:

-          validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta

-          rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la  comanda, la serviciile sau produsele achizitionate

-          pentru a asigura accesul in platforma

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Omicron Service  sa colecteze si sa adminstreze datele cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor GDPR.

Oricare Client are dreptul de a obtine de la Omicron Service , printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:

-          confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta

-          dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;

-          dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;

2.       Clientul are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

3.        Pentru exercitarea drepturilor conform art. 3.2, Clientul se va adresa Omicron Service , prin  mijloace de comunicare scrisa.

4.       In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor, sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.

5.       Omicron Service nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul bancar al Clientului, acesta fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.       Omicron Service se obliga ca datele Clientului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

7.       Exceptie de la prevederile punct 6 va face situatia in care transferul, accesarea, vizualizarea, etc, este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

8.       Procesatorul de carduri bancare agreat de catre Omicron Service are dreptul de a accesa orice tip de date sau documente generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

9.       Omicron Service garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.

10.    Omicron Service nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

Politica de vanzare online

Accesul la serviciu

1.       Accesul la serviciu este permis oricarui  Client ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont).

  1. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre Omicron Service si Client.
  2. Omicron Service isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Omicron Service. Clientul se poate adresa, in scris companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
  3. Fiecare Client poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Clienti.

Produse si servicii

Omicron Service poate publica pe site informatii despre produse, si despre promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Omicron Service are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

1.       Produsele  achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

Omicron Service poate limita unuia sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.

  1. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei  si includ TVA.
  2. Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, Omicron Service va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  3. In cazul platilor online Omicron Service nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  4. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice sau dinamice, prezentari multimedia, etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Omicron Service acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
  5. In descrierea produselor Omicron Service isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

Comanda online

1.      Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate pe site, prin adaugarea lor in cosul de cumparaturi. Produsele adaugate in cosul de cumparaturi, devin disponibile pentru achizitie in masura in care acestea pe stoc. Finalizarea comenzii implica si alegerea unei metode de plata. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea produsului respective.

2.      Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul unui document si comanda emisa.

3.       Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Omicron Service sa il poata contacta pentru orice caz in care sunt necesare clarificari suplimenatre.

4.       Omicron Service poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara fata de cealalta parte si de asemenea, in urma denuntarii celalta parte sa nu pretinda  daune-interese. Cazurile de denuntare unilaterala pot fi:

-          Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online

-          invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Omicron Service, in cazul platii online

-          datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte

-          activitatea Clientului pe site poate produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Omicron Service

-          realizarea a mai mult de o incercare de livrare consecutive, esuata

5.       In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Omicron Service, suma aceasta va fi returnata de catre Omicron Service in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.

6.       In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre Omicron Service, din culpa sa sau din culpa unui tert, Omicron Service va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.

7.      Clientul nu are dreptul de a modifica continutul unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.

8.       Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Omicron Service, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

9.      In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite si acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

 

Transportul, livrarea comenzilor si disponibilitatea produselor

1.       Livrarea catre Client a produselor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acesta de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Omicron Service. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Omicron Service, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Omicron Service. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Omicron Service prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

2.        Livrarile se vor efectua, intre 1 si 30 zile de la efectuarea comenzii in functie de stocul produselor asa cum este detaliat la punctul 4.5.5. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea termenului susmentionat, Omicron Service va informa Clientul prin E-mail sau telefonic in termen de 14 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese. 

3.       In cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare, interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi contactat, comanda va fi anulata.

4.       In momentul plasarii comenzii pentru produsele voluminoase se va percepe o taxa fixa suplimentara in valoare de 40 RON (fara TVA). Aceasta taxa acopera costurile logistice suplimentare aferente manipularii si livrarii acestor produse si va fi evidentiata distinct in cosul de cumparaturi si pe factura fiscala.

5.       Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul Omicron Service.

6.       Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat

7.       Disponibilitate produse

-          Stoc magazin Produsul se afla in stocul fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore.

-          Disponibil la comanda - Produsul va fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita stocului disponibil la furnizor. Plata se face integral in avans.

Intervalul de livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.

Refuzul receptionarii coletului

Clientul poate refuza receptionarea  returul unui colet ce contine produsele achizitionate prin intermediul unei Achizitii pe omicronservice.ro, sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:

-          Coletul prezinta deteriorari severre

-          Produsele au fost livrate sau facturate gresit

-          Produsele prezinta defecte de fabricatie

-          Produsele nu corespund descrierii

Returnarea produselor

Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.

Mai multe detalii despre politica de returnare in link-ul urmator: https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=8

Atentie! Costurile de transport in cazul produselor returnare in termenul legal (14 zile) vor fi suportate de catre consumator. 

Expeditorul raspunde de ambalarea corecta cat si de corectitudinea datelor inscrise pe nota de transport (AWB)  si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: cartoane de protectie,polistiren, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului.

Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, sau orice alt materiale de protectie.

 Garantia produselor

Toate detaliile despre garantia produselor pot fi consultate in link-ul: https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=12

Atentie: Nu ne asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.

Aparatele care necesita instalare de personal specializat ( centrale telefonice) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de catre o firma autorizata de importator. .

 

Limitarea responsabilitatii

Omicron Service nu isi asuma responsabilitatea pentru:

1.      posibilele daune rezultate din folosirea informatiilor de pe acest site.

2.      buna functionare a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea acestora.

3.      informatiile nu vor implini toate cerintele dumneavoastra;

4.      site-ul nu poate fi accesat de catre utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;

5.      calitatea oricaror produse, servicii, informatii sau altor materiale cumparate sau obtinute de dumneavoastra prin intermediul site-ului, nu va satisfac toate cerintele.

Omicron Service isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin intermediul acestui site catre acele domenii Internet care pot avea continut ilegal sau daunator.

Omicron Service nu va fi raspunzator pentru nici un fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la, pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire, date sau alte pierderi intangibile sau icomensurabile (chiar daca Omicron Service a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

1.       utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului

2.       acces neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului

3.       declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului

4.       orice alta problema legata de serviciile site-ului.

Omicron Service isi rezerva dreptul de a anula o comanda in cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca efectuata.

Informatiile despre produse sunt oferite cu titlu informativ. Acestea corespund realitatii in momentul introducerii acestora in cadrul site-ului si Omicron Service nu este raspunzator pentru eventualele omisiuni, greseli sau schimbari aparute.

Actualizarea continutului

Omicron Service isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment continutul acestui site fara o notificare prealabila. 

Litigii

Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui site va fi rezolvat pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane.

Clientul confirma ca a citit toate informatiile din Termeni si Conditii. Utilizarea site-ului de catre client implica acceptarea neconditionata a acestor Termeni si Conditii.

 

 

 

We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.