Termeni si conditii
Termenii si conditiile cuprind si se iau in considerare
impreuna cu urmaroarele subgrupe:
1. Protectia si prelucrarea datelor cu character
personal
2. Politica livrare https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=10
3. Politica
de anulare comanda https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=9
4. Polita
de returnare https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=8
5. Modalitati
plata: https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=1
6. Garantia
si postgarantia produselor https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=12
Omicron Service S.R.L. este o societate romaneasca, cu
capital 100% romanesc, cu sediul in Bucuresti, Str. Turda, nr. 125, sector
1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/ 10206/ 2000, avand codul
unic de inregistrare RO13510222.
Accesul la site
Persoana care acceseaza www.omicronservice.ro se supune Termenilor
si conditiilor si implica acceptarea acestor termeni si conditii,
reprezentand o intelegere intre parti. Incalcarea Termenilor si conditiilor
reprezinta o infractiune. Omicron Service SRL
isi rezerva dreptul de a cere despagubiri sub forma legala celor care au
incalcat aceste reguli.
Informatiile oferite pe acest site sunt gratuite. Toti
utilizatorii Internetului au acces la acestea.
Protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal
1. Omicron Service colecteaza date cu
caracter personal pe pagina omicronservice.ro, numai cu acordul voluntar al
Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
-
validarea, expedierea si facturarea comenzilor
catre acesta
-
rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice
natura referitoare la comanda, la
serviciile sau produsele achizitionate
-
pentru a asigura accesul in platforma
Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a
exprimat consimtamantul ca Omicron Service sa colecteze si sa adminstreze
datele cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor GDPR.
Oricare Client are dreptul de a obtine de la Omicron Service ,
printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
-
confirmarea faptului ca datele care il privesc
sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
-
dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea
sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a
datelor incomplete sau inexacte;
-
dupa caz, transformarea in date anonime a
datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
2. Clientul
are dreptul de a se opune, colectarii datelor sale personale si sa solicite
stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si
renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio
obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa
poata pretinde celeilalte daune-interese.
3. Pentru exercitarea drepturilor conform art.
3.2, Clientul se va adresa Omicron Service , prin mijloace de comunicare scrisa.
4. In
cazul in care Clientul opteaza pentru plata online a contravalorii comenzilor,
sunt acceptate cardurile VISA si MasterCard, emise de institutiile bancare, cu
conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online.
5. Omicron
Service nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la
cardul bancar al Clientului, acesta fiind procesate direct pe serverele
furnizorului de servicii de plata online.
6. Omicron
Service se obliga ca datele Clientului sa fie folosite numai in
conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda,
inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii
referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Clientului vreunui
tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.
7. Exceptie
de la prevederile punct 6 va face situatia in care transferul, accesarea,
vizualizarea, etc, este ceruta de catre organele abilitate in cazurile
prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.
8. Procesatorul
de carduri bancare agreat de catre Omicron Service are dreptul de a accesa
orice tip de date sau documente generate in urma unei comenzi emise, comenzi
anulate, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta
exista.
9. Omicron
Service garanteaza ca datele personale ale unui client/utilizator/membru,
colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana
la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu
caracter exclusiv statistic.
10. Omicron
Service nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea
serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu
caracter personal.
Politica de vanzare online
Accesul la serviciu
1. Accesul
la serviciu este permis oricarui Client
ce va apela la varianta de comanda rapida (fara cont).
- Pentru
a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte Termenii
si Conditiile ce reglementeaza raportul juridic dintre Omicron Service si Client.
- Omicron
Service isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul
Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata
acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele
legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii
Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea
prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Omicron Service. Clientul se poate
adresa, in scris companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele
care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
- Fiecare
Client poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont
intre mai multi Clienti.
Produse si servicii
Omicron Service poate publica pe site informatii despre
produse, si despre promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt
tert cu care Omicron Service are incheiate contracte de parteneriat, intr-o
anumita perioada si in limita stocului disponibil.
1. Produsele
achizitionate prin intermediul
serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
Omicron Service poate limita unuia
sau mai multor Clienti, capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii
disponibile pe site la un moment dat, in conditiile art. 7.1.
- Toate
tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate in lei si includ TVA.
- Facturarea
produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care
plata se efectueaza prin card bancar, Omicron Service va debita contul
curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor
comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii
comenzii.
- In
cazul platilor online Omicron Service nu poate fi facuta responsabila
pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand, dar
nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca
emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a
acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta
actiune o poarta numai Clientul.
- Toate
informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor
disponibile pe site (imagini statice sau dinamice, prezentari multimedia, etc.)
nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Omicron Service acestea
fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
- In
descrierea produselor Omicron Service isi rezerva dreptul de a utiliza si
alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile
produselor respective.
Comanda online
1.
Clientul poate efectua comenzi de produse
comercializate pe site, prin adaugarea lor in cosul de cumparaturi. Produsele adaugate
in cosul de cumparaturi, devin disponibile pentru achizitie in masura in care
acestea pe stoc. Finalizarea comenzii implica si alegerea unei metode de plata.
Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii,
nu atrage dupa sine rezervarea produsului respective.
2.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca
toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt
corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul
unui document si comanda emisa.
3.
Prin
finalizarea comenzii Clientul consimte ca Omicron Service sa il poata contacta pentru
orice caz in care sunt necesare clarificari suplimenatre.
4.
Omicron
Service poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma
unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara
fata de cealalta parte si de asemenea, in urma denuntarii celalta parte sa nu
pretinda daune-interese. Cazurile de
denuntare unilaterala pot fi:
-
Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului
Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online
-
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de
carduri agreat de Omicron Service, in cazul platii online
-
datele furnizate de catre Client, pe site sunt
incomplete sau incorecte
-
activitatea Clientului pe site poate produce
daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Omicron Service
-
realizarea a mai mult de o incercare de
livrare consecutive, esuata
5.
In cazul
in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract,
la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in
care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Omicron
Service, suma aceasta va fi returnata de catre Omicron Service in maximum 30
zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta
acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
6.
In cazul
in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu
card bancar nu poate fi livrat de catre Omicron Service, din culpa sa sau din
culpa unui tert, Omicron Service va informa clientul asupra acestui fapt si va
depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in
contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei
sume, daca recuperarea se impune.
7.
Clientul nu are dreptul de a modifica continutul
unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata.
8.
Detaliile
de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar
livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Omicron Service,
fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in
care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma
incalcarii acestora.
9.
In cazul in care un Client isi modifica datele
personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in
derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite si acceptate
de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare
pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
Transportul, livrarea comenzilor si disponibilitatea
produselor
1. Livrarea
catre Client a produselor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei
firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter
personal ale Clientului, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a
produselor achizitionate de acesta de pe website-ul companiei si numai cu
respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Omicron Service.
De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru
indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter
personal ale Clientilor Omicron Service, sunt tinuti la respectarea intocmai a
termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu
caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Omicron Service.
In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Omicron Service
prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul
prevazut in prezentul articol.
2. Livrarile se vor efectua, intre 1 si 30 zile
de la efectuarea comenzii in functie de stocul produselor asa cum este detaliat
la punctul 4.5.5. In cazul in care produsul va fi livrat cu depasirea
termenului susmentionat, Omicron Service va informa Clientul prin E-mail sau
telefonic in termen de 14 zile de la lansarea comenzii, iar Clientul poate
renunta la comanda, fara a avea dreptul de a solicita daune interese.
3. In
cazul in care clientul nu poate fi contactat la data si ora stabilita pentru
livrare, produsele comandate vor fi rezervate timp de 3 zile lucratoare,
interval de timp in care se va incerca recontactarea clientului pentru a
definitiva livrarea. Daca nici in acest interval de timp clientul nu poate fi
contactat, comanda va fi anulata.
4. In
momentul plasarii comenzii pentru produsele voluminoase se va percepe o taxa fixa
suplimentara in valoare de 40 RON (fara TVA). Aceasta taxa acopera costurile
logistice suplimentare aferente manipularii si livrarii acestor produse si va
fi evidentiata distinct in cosul de cumparaturi si pe factura fiscala.
5. Comenzile
platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea sumei in contul Omicron
Service.
6. Pentru
comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile
lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 3 incercari de livrare coletul
se ridica de la Sediul firmei de curierat
7. Disponibilitate
produse
-
Stoc magazin Produsul se afla in stocul
fizic al magazinului si poate fi achizitionat si livrat in aproximativ 24 ore.
-
Disponibil la comanda - Produsul va
fi disponibil in termenul precizat, in urma trimiterii comenzii si in limita
stocului disponibil la furnizor. Plata se face integral in avans.
Intervalul de
livrare este cuprins intre 1 si 30 zile din momentul confirmarii comenzii.
Refuzul receptionarii coletului
Clientul poate refuza receptionarea returul unui colet ce contine produsele
achizitionate prin intermediul unei Achizitii pe omicronservice.ro,
sau, dupa caz, poate returna produsele, in urmatoarele situatii:
-
Coletul prezinta deteriorari severre
-
Produsele au fost livrate sau facturate gresit
-
Produsele prezinta defecte de fabricatie
-
Produsele nu corespund descrierii
Returnarea produselor
Returnarea produselor se supune legiilor în vigoare precum
și unei politici proprii de returnare în unele cazuri.
Mai multe detalii despre politica de returnare in link-ul
urmator: https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=8
Atentie! Costurile de transport in cazul
produselor returnare in termenul legal (14 zile) vor fi suportate de catre
consumator.
Expeditorul raspunde de ambalarea corecta cat si
de corectitudinea datelor inscrise pe nota de transport (AWB) si
etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate
intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea
acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de
siguranta, ex: cartoane de protectie,polistiren, folie bule de aer, etc. ). De
asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda
greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei
transportului.
Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu
poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa
caz, din cutii de carton, placaj, lemn, sau orice alt materiale de protectie.
Garantia
produselor
Toate detaliile despre garantia produselor pot fi consultate
in link-ul: https://omicronservice.ro/index.php?route=information/information&information_id=12
Atentie: Nu ne
asumam raspunderea pentru produsele demontate si ambalate necorspunzator de
catre consumator cat si in cazul in care nu sunt respectate indicatiile de
montare/demontare,ambalare,manipulare,transport.
Aparatele care necesita instalare de personal specializat (
centrale telefonice) pierd garantia daca instalarea nu a fost efectuata de
catre o firma autorizata de importator. .
Limitarea responsabilitatii
Omicron Service nu isi asuma responsabilitatea pentru:
1.
posibilele daune rezultate din folosirea
informatiilor de pe acest site.
2.
buna functionare a surselor externe de continut
catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea
acestora.
3.
informatiile nu vor implini toate cerintele
dumneavoastra;
4.
site-ul nu poate fi accesat de catre
utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;
5.
calitatea oricaror produse, servicii, informatii
sau altor materiale cumparate sau obtinute de dumneavoastra prin intermediul
site-ului, nu va satisfac toate cerintele.
Omicron Service isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin
intermediul acestui site catre acele domenii Internet care pot avea continut
ilegal sau daunator.
Omicron Service nu va fi raspunzator pentru nici un fel de
pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, inclusiv, dar nu limitat la,
pagube pentru pierderi de profit, bunavointa, posibilitatii de folosire, date
sau alte pierderi intangibile sau icomensurabile (chiar daca Omicron Service a
fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi),
rezultand din:
1. utilizarea
sau imposibilitatea utilizarii informatiilor site-ului
2. acces
neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului
3. declaratii
sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor site-ului
4. orice
alta problema legata de serviciile site-ului.
Omicron Service isi rezerva dreptul de a anula o comanda in
cazul in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost
introduse gresit in baza de date, sau afisate gresit, livrarea nefiind inca
efectuata.
Informatiile despre produse sunt oferite cu titlu
informativ. Acestea corespund realitatii in momentul introducerii acestora in
cadrul site-ului si Omicron Service nu este raspunzator pentru eventualele
omisiuni, greseli sau schimbari aparute.
Actualizarea continutului
Omicron Service isi rezerva dreptul de a modifica si
actualiza in orice moment continutul acestui site fara o notificare
prealabila.
Litigii
Orice litigiu aparut in legatura cu utilizarea acestui site
va fi rezolvat pe cale amiabila.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila,
competenta revine instantelor de judecata romane.
Clientul confirma ca a citit toate informatiile din
Termeni si Conditii. Utilizarea site-ului de catre client implica acceptarea
neconditionata a acestor Termeni si Conditii.