Politica returnare
produs
Produsele achizitionate pe website se pot returna conform O.U.G. 34/2014, conform careia consumatorul are
dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara
penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de
la primirea produsului Returnarea produselor se va face pe
cheltuiala clientului.
Omicron Service SRL va inapoia contravaloarea comenzii in
cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata nu
include cheltuielile de transport.
Produsul
returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat in ambalajul
original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au
insotit). Nu se va accepta returnarea
pentru produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,
zgarieturi, si/sau interventii neautorizate etc.
Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului persoana fizica sau
grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art.
2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in
cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si
consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara
prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea
exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta)
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii
produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar
pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In
conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a
stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor,
consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in
care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar
trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.
Procedura de
returnare
Consumatorul informeaza Omicron
Service SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din
variantele:
1. Notificare trimisa pe e-mail la
adresa vanzari@omicronservice.ro, la care se va
atasa dovada de achizitie
2.
Completarea cererii de retur din contul de client. .
3. Omicron Service SRL va rambursa
integral sumele primite ca plata, inclusiv costurile livrarii. Rambursarea
sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata (in cazul platii
numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar
transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se
face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur.
Obligatiile care
revin consumatorului
Produsele sunt inmanate Omicron
Service SRL personal sau prin intermediul unei persoane autorizate, curier, in
maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare.
Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor
rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru
determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsele
trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile
si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce
face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.
Retur de produse
Puteti solicita returul de produse in
urmatoarele cazuri:
1. Produsul livrat nu corespunde
specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia
pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care
produsul nu mai este disponibil).
- Produs
nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional
sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs
functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in
termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca
verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de
ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
- Produs in colet
deteriorat. Pentru produsele ale caror
colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va
recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi
fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu
reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea
coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a
produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in
posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in
considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de
catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor
catre transportator.
- Produse livrate
gresit. In cazul in care s-a livrat alt
produs decat cel comandat.
Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul
renuntarii la cumparare) cad in sarcina Omicron Service.
Returnarea produselor la sediul Omicron
Service SRL. se poate face de luni- vineri in intervalul 09:00 – 17:30.
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel
si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca
doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca
sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne
rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecarui produs cu pana la 30%
pentru a se putea repune in vanzare ca produs desigilat.