Menu
Your Cart
This is the Header Notice module, use it for promotional or other important messages.

Politica returnare

Politica returnare produs

Produsele achizitionate pe website se pot returna conform O.U.G. 34/2014, conform careia consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 calendaristice zile de la primirea produsului Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

Omicron Service SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

 Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se va accepta  returnarea pentru produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si doar in cazul contractelor la distanta ( orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a multor mijloace de comunicare la distanta)

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Procedura de returnare

Consumatorul informeaza Omicron Service SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele:

1. Notificare trimisa pe e-mail la adresa vanzari@omicronservice.ro, la care se va atasa dovada de achizitie

2.  Completarea cererii de retur din contul de client. .

3. Omicron Service SRL va rambursa integral sumele primite ca plata, inclusiv costurile livrarii. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la primirea cererii de retur. 

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate Omicron Service SRL personal sau prin intermediul unei persoane autorizate, curier, in maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Retur de produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

1.       Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).

  1. Produs nefunctional/deteriorat in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Va recomandam ca verificarea/testarea produselor comandate sa se faca in termenul de 48 de ore. Orice reclamatie ulterioara nu se ia in considerare.
  2. Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  3. Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina Omicron Service.

Returnarea produselor la sediul Omicron Service SRL. se poate face de luni- vineri in intervalul 09:00 – 17:30.

In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul la toate, comparatorul are obligatia de a se asigura ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. Daca au fost desigilate mai mult de unul de acelasi fel, ne rezervam dreptul de a diminua contravaloarea fiecarui produs cu pana la 30% pentru a se putea repune in vanzare ca produs desigilat.

We use cookies and other similar technologies to improve your browsing experience and the functionality of our site. Privacy Policy.